Bilimselliği ve nesnel bir bakış açısını temel alan bir eğitim felsefesinden yola çıkan okulumuz, yine örnek bir çalışmaya imza attı. 1 yıllık çalışmanın ürünü olan projemizin önemli bir ayağını oluşturan “Farklı Perspektiflerden Tarih Konularının Algılanması” adlı öğrenci seminerini öğrencilerimiz, paydaşımız okulların öğrencileriyle birlikte geçtiğimiz günlerde öğretmenleri ve yaşıtlarına sundular. Sosyal bilimlere ilişkin okul kitaplarındaki bakış açılarına eleştirel bir gözle bakmayı amaçlayan bu projemiz aynı zamanda bilimsel bir çalışma olup Uluslararası Eğitim Kongresi’nde sunuma değer görüldü. Proje yürütücüsü öğretmenler tarafından 4 Haziran’da Yunanistan’ın Atina kentinde sunuldu.
Projede yer alan 7. sınıf öğrencilerimizden; Yoela ATACAN, Mehmet Ege ÇOKYAŞAR, Ali Eren NUR, Ece DOĞAN, Egemen GÜL, Sude BABATAŞ, Berdan UZER, Eren ONARAN, Deniz KIZIL’a ve projenin yürütücüsü olan Sosyal Bilgiler Öğretmenimiz Meryem AYDIN’a çok teşekkür ederiz. Söz konusu proje ve sunumlarımız,
Sabah Gazetesi; “Tarafsız Tarih Atina’da Sunulacak”
Cumhuriyet Gazetesi; “Atina’da Tarih Dersi”
Hürriyet Gazetesi; “Öğrencilerin Ders Kitaplarını İnceledi” başlıklarıyla yer verildi.
http://www.hurriyet.com.tr/egitim/29139911.asp
http://www.sabah.com.tr/egitim/2015/06/03/tarafsiz-tarih-atinada-sunulacak